באנרים – פסיכולוגייה פירסומית
היום עושים הכל כדי לפרסם, אפילו שולחים אנשים עם תחפושות לקניונים
כדי לשווק מוצרים כאלו ואחרים. בנסיעה פשוטה באיילון, אתה נתקל בפוסטרים של
פרסומות בגודל של עשרות מטרים רבועים.
יש כאלו שבחרו בשיטות חכמות יותר, ודרך המסך של המחשב חודרים לתוך המח
של הלקוח.
הגיית רעיונות הפירסום היא תחום קרימינאלי לחלוטין, זוהי בעצם חשיבה
מעמיקה, איך אני גורם לאדם להסתכל על הפרסומת שלי, ויתרה מכך, אחר שכבר משכתי את
תשומת ליבו לפרסומת, אני צריך לשכנעו לפנות דווקא אליי.
אתרי אינטרנט מצליחים בימינו, מוכרים לעסקים, לחיצות, וכניסות
לבאנרים. הבאנר זה פרסומת קטנה, שפשוט קופצת למסך וכופה את האדם להסתכל עליה!
ולצערנו, ספקי הבאנרים, לא בוחלים באמצעים, ואפילו אדם חרדי שקורא מאמר על יהדות,
יכולה לקפוץ לו תמונה של פריצות.
יהודים, חרדים, דתיים, שימרו על נפשכם ותפעילו אופצייה שמונעת
מהבאנרים לקפוץ לחלון המסך שלכם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה